Főszereplők:

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. március 27., szombat

Keresem az igazit

Nem kell megijedni! Nem a tavasz szállt a fejembe, hogy újból párválasztási szándékokkal álljak elő, dehogy! De mégiscsak a tavasz lehet a hibás, vagy csak a tavaszi nagytakarítás ment az agyamra, mindenesetre úgy érzem, a blogomat is ki szeretném csinosítani. Napok óta keresgélek, vagy több ezer háttérképet végignéztem és -próbáltam már, volt több is, ami tetszett, de valahogy úgy érzem, még nem találtam meg az igazit. Nincsenek nagy igényeim, á! Csak annyit szeretnék, hogy olyan legyen, ami első ránézésre kifejezi ezt a blogot: néha egy kicsit szomorkás, néha humoros, kicsit romantikus, kicsit modern, egy kissé gyerekes és kicsit komoly... Ne legyen túl sötét és ne is legyen világos, ne legyen egyszínű de ne is legyen túl tarka... Sokat kérek? :P
Ha netán valakinek van valami javaslata, ne tartsa magában, minden ötletet szívesen veszek!

2 megjegyzés:

Jucus írta...

Vlahi, ezt az oldalt nézted már?
www.thecutestblogontheblock.com

ha már tavasz, meg húsvét feelingre vágysz, ezt el tudnám képzelni:)

http://www.thecutestblogontheblock.com/free/free-backgrounds/item/628/asInline.html

Krinya írta...

Köszi Jucus! Ez volt az első oldal, amit néztem, vannak nagyon jók, de valami mindig hiányzik :D Nekem ezek a kedvenceim:

http://www.thecutestblogontheblock.com/free/free-backgrounds/item/882/asInline.html
http://www.thecutestblogontheblock.com/free/free-backgrounds/item/882/asInline.html
http://www.thecutestblogontheblock.com/free/free-backgrounds/item/803/asInline.html

CSak az a baj, hogy nem fehér hátteret akarok, hanem valami krémszínűt, drappot, vagy világoszöldet... Más oldalakon is néztem nagyon jókat, de valami mindig hiányzott :(( Lehet, hogy csak én vagyok nehéz eset... Mindegy, most pár napig pihentetem a dolgot, aztán majd meglátom :))
Húsvétit azért nem akarok, mert akkor egy hét múlva újra kezdhetem a keresgélést :D
Mekkora gondok, mi? :D